onsdag 20 juli 2011

Trappan om kvällen


Levande ljus är alltid vackert, oavsett årstid. Just nu arbetar jag med min uteplats så därför får lyktor och ljus pryda trappen så länge. Men när uteplatsen väl är klar får de nog flytta över dit. Jag älskar min marockanska lykta och ångrar att jag inte köpte den mindre modellen när jag fyndade denna på Hemtex rea förra sommaren. Någon som vet var man kan köpa liknande i år? Stenen i betong med ljuslyktan, inspirerad av indiska tempelstenar, är också en favorit liksom lyktan i form av ett lusthus.

5 kommentarer:

  1. Vad fin tempelstenslyktan var! Synd att du inte lade upp den bilden igår, eftersom jag gjutit betong idag. :)
    Sådana där marockanskinspirerade lyktor tycker jag att man ser lite överallt, men det är ju typiskt att inte hitta en just när man är på jakt. Skulle du råka hitta en i "fel" färg går de ju alltid att måla.

    SvaraRadera
  2. Va mysigt du har det på din trapp!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jättehärligt med tända ljus! Alla dagar!
    // Johanna

    SvaraRadera
  4. På den trappen vill jag sitta med en mysig virkning. Verkligen inbjudande!

    SvaraRadera
  5. Jag är galen i lyktor -det är så mysigt att ha dem lite överallt utomhus en mörk sommarkväll!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...