fredag 1 juli 2011

Önskar er en blomstrande helg!


 Nu har jag bara en arbetsvecka kvar, sedan är det sommarlov för mig också. Visserligen har jag en väldigt kreativ och inspirerande arbetsplats, men också med ett mycket stort ansvar. Nu längtar jag efter en period där det är vädret och inte veckodagarna som styr vad man ska hitta på. Jag fantiserar om utflykter till havet när det blir värmebölja och långa, tidskrävande syprojekt när åskan rullar in och regnet vräker ner.

Vad har du för sommardrömmar?


.

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara blomsterbuketter! Den översta är alldeles ljuvlig!

    Jag redigerar mina bilder i ett program som heter GIMP (GNU:s bildmainpuleringsprogram), det är ett gratisprogram som man kan ladda ner från nätet. Där ljusar jag upp bilderna ibland, beskär och gör suddig kant runtom. Man kan göra mycket mer men jag har inte gått igenom det så mycket, så för att göra det enkelt för mig (vilket visserligen säkert är tar mycket längre tid) går jag sedan in i Paint och förminskar bilderna, och om jag vill göra ett collage klistrar jag bara in bilderna där efter varandra, och skriver dit min logga.

    SvaraRadera
  2. Det låter som härliga underbara sommardrömmar! Skickar gärna vår värmebölja över till dej - det börjar räcka nu känns det!

    SvaraRadera
  3. Riktigt, riktigt fina bilder!

    Mina sommardrömmar innehåller mest sol, värme och familjen. Får jag bara massor av dom tre så är jag nöjd. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...