söndag 15 maj 2011

DIY: Sko clips del 1


Jag fick en bild i huvudet igen för ett tag sedan: mockasiner dekorerade med filtblommor. Så jag beställde ett par chokladbruna mockasiner från La Redoute. När de väl kom fick jag betänkligheter, det verkade svårt att fästa blommorna på ett bra sätt och när de väl sitter där så är det ju definitivt. Då kom jag på att jag kunde göra blommorna på skoclips. Resultatet blev detta och jag känner på mig att jag kommer göra fler skoclips i framtiden. Beskrivning kommer inom kort.




10 kommentarer:

  1. Åh, vad fina dina skor blev!! :-D
    Förresten skulle du inte vilja vara med på pysselstafetten??

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar idé!
    Önskar dig en skön söndag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Vilken idé!
    Jätte läckert!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Superfina blommor, de skulle kunna vara dekorativa mest överallt tycker jag.

    Kul tema för födelsedagskalas, hoppas alla hade kul och trevligt att du fixar sp mycket själv.

    Tack att du lämnade en liten kommentar på min blogg. Tyvärr har vi varit borta en vecka så vi har inte hunnit längre än vad bilden visar.

    SvaraRadera
  5. Men åh, vad läckert! Du är full av idéer. :) Ser fram emot beskrivningen..

    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är ju alldeles fullproppad med roliga idéer! Lite blommor går ju att piffa upp det mesta med :)

    Hoppas att du får en fin dag!
    Kram Sofia

    ps. jag skulle också tycka att det vore mysigt med får :)

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar ide! Gillar mot dom bruna skorna:) Härligt att få inspiration hos dig! Trevlig Vecka!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  8. Väldigt supersöta! Kul idé!

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...